sobota, 23 marca 2013

Przedświąteczne konieczności.




Przedświąteczne konieczności.
Mmm... mam na myśli czynności, które są pomijane w codziennej rutynie, czyli dokładne porządki
w szafkach kuchennych, czy też mycie okien i drzwi oraz inne..


Do świąt tak niewiele dni a moja lista "rzeczy do zrobienia" staje się coraz dłuższa.
Z drugiej strony pogoda za oknami nie nastraja mnie pozytywnie.
Jak tu umyć okna, kiedy zima w najlepsze a mrozik trzyma?

Co prawda dwie rzeczy z mojej listy, które nie wymagają plusowej temperatury, zostały odhaczone
a mianowicie posadzenie żytka i rzeżuchy.  
Aaaa... znalazłam niebanalne, dekoracyjne pomysły na jajka (a dokładnie skorupki) i rzeżuchę,
postaram się je wykorzystać na wielkanocnym stole.

Także moje żytko już wykiełkowało i ładnie sobie rośnie,
rzeżucha posiana...

Swoją drogą uwielbiam rzeżuchę... jeść:)




I na koniec zdjęcie tygodnia:)
No to piąteczka!



Miłej niedzieli dla wszystkich!


15 komentarzy:

  1. No to piąteczka :D
    Wam również miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku jakoś nie czuję świąt, to chyba przez tą pogodę:(

    za to rzeżuchę lubię jeść i jutro sobie posieję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, kiedy umyć te okna skoro na zewnątrz mróz? :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej my również będziemy sadzić ! :) piątka ziommm :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nasypałam rzeżuchy :)
    piękna piątka !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba okna zostawiam . - 11 nie zachęca mnie do mycia a rzeżuche mam posiana od 2 mc i co chwila sieje na nowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, też muszę częściej ją sadzić:)

      Usuń
    2. ja uwielbiam na kanapkach, rzucona na pomidorka czy zwykły serek ożywia jedzonko :D smakuje oblędnie :-)

      Usuń
  7. Piąteczka! :D

    Chyba też skuszę się na rzeżuchę... Chociaż jej smrodek mnie zawsze zabija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam w niej wszystko, a ten "smrodek" to dla mnie fajny zapach:)

      Usuń
  8. Super "no to piąteczka" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. olej okna!
    i piąteczka! :)

    OdpowiedzUsuń